Politica Retur

La cererea reprezentantilor legali ai prescolarului sau ai scolarului, formulata in scris, privind renuntarea la serviciile unitatii, incetare ce se va produce in termen de 30 zile de la inregistrarea cererii de renuntare la acord la sediul Centrului Educational Free Wings;

La data transferului prescolarului sau a scolarului catre o terta unitate, de stat sau privata;

La cererea unitatii de suport educational, in situatia in care reprezentantii legali ai prescolarului sau scolarului nu isi executa obligatiile asumate prin prezentul contract , inclusiv obligatia de plata a valorii la zi a penalizarilor acumulate;

Incetarea contractului se va produce, in acest caz, daca notificarea transmisa de unitatea de suport educational cu privire la incalcarea obligatiilor nu va avea ca rezultat indeplinirea acestor obligatii in termen de 5 zile de la data notificarii, cu obligatia platii tuturor sumelor acumulate din taxele pentru suportul educational.

La cererea unitatii de invatamant, daca beneficiarul nu achita 50% din tariful lunar de scolarizare in cazurile exceptionale de natura medicala, in care absenta Prescolarului se intinde pe mai mult de o luna de zile (consecutive)

In cazul in care Reprezentantul Legal retrage prescolarul sau scolarul in cursul anului, opereaza denuntarea unilaterala a prezentului contract, caz in care acesta are dreptul sa solicite doar 30% din platile efectuate in avans catre unitatea de suport educational, urmand ca restul de 70% sa fie retinut de catre unitatea de suport educational.

 In cazul in care reprezentantul legal retrage prescolarul sau scolarul in cursul unei luni, opereaza denuntarea unilaterala a prezentului contract, caz in care nu are dreptul de a obtine restituirea tarifului lunar de suport educational achitat, iar unitatea de suport ecational va retine in totalitate tariful de scolarizare chiar daca nu va mai furniza serviciile educationale.

Consumatorii au dreptul să returneze produsele achiziționate prin contracte la distanță, în termen de 10 zile lucrătoare fără să invoce vreun motiv și fără penalități. 

Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare.

Acest drept este prevăzut prin Ordonanța nr. 130 din 2000 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă.

Prin contracte la distanță se înțelege orice contract încheiat prin mijloace care nu necesită prezența fizică simultană a consumatorului și vânzătorului. Exemple de astfel de contracte sunt cumpărăturile online, cumpărăturile efectuate prin telefon sau teleshopping.

Termenul de 10 zile lucrătoare – în care consumatorul are dreptul să facă retur – începe să curgă de la data primirii produselor de către consumator sau din ziua încheierii contractului pentru servicii. 

Este bine de știut ca dreptul la retur nu poate fi condiționat de obligația de a înapoia produsele în ambalajul original (Legea 249 din 2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje).

În cazul exercitării dreptului de retur, comerciantul are obligația să ramburseze sumele plătite către consumator în maxim 30 zile de la data denunțării.

 

Excepții de la dreptul de retur

Dreptul de retur nu poate fi exercitat în cazul următoarelor contracte (cu excepția cazurilor în care contractul prevede acest lucru):
–    Contracte de furnizare de servicii a căror execuție a început, cu acordul consumatorului, înaintea expirării termenului de 10 zile lucrătoare

Open chat
Cu ce vă putem ajuta?